top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraLadyLiberty

Jak zarejestrować się w tzw. portalu apelacyjnym ?

Portal Informacyjny Sądów Powszechnych to stanowiący system umożliwiający dostęp uprawnionym do informacji o sprawach toczących się przed sądami powszechnymi za pośrednictwem internetu, do którego posiadaczem autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych jest Skarb Państwa.


W obecnym stanie prawnym, Portal Informacyjny Sądów Powszechnych funkcjonuje jako 11 niezależnych systemów informatycznych poszczególnych apelacji, dlatego procedurę wnioskowania o rejestrację konta jak i procedurę weryfikacji użytkownika należy przeprowadzić w ramach tej samej apelacji.


Aby zarejestrować konto w Portalu Informacyjnym Sądów Powszechnych, należy wybrać swoją apelację klikając na jeden z poniższych linków, który przekieruję Cię bezpośrednio na autoryzowaną stronę Sądu:


Celem weryfikacji konta, użytkownik powinien udać się z dokumentem potwierdzającym tożsamość, którym posługiwał się podczas wypełniania wniosku, do Biura Obsługi Interesanta jakiegokolwiek sądu danej apelacji.


Jeśli użytkownik wybrał opcję: „Wyślij wniosek i podpisz profilem zaufanym” (opcja przez nas niezalecana), system przekieruje Ciebie na stronę https://int.pz.gov.pl, a na e-mail podany podczas rejestracji jest wysyłana wiadomość z linkiem umożliwiającym kontynuowanie weryfikacji konta za pomocą profilu zaufanego.


Po weryfikacji tożsamości użytkownika przez pracownika Biura Obsługi Interesanta, użytkownik otrzymuje login (PESEL) i hasło pierwszego logowania do swojego konta w portalu apelacyjnym.


UWAGA! Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.



180 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

コメント


コメント機能がオフになっています。
bottom of page